FAQ, CZYLI ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Pytanie Jak złożyć zamówienie na Waszej stronie?
OdpowiedźAby złożyć zamówienie na swoje wymarzone glany na naszej stronie należy:

1. Dodać wybrane produkty do koszyka, a następnie przejść do kasy.

2. Wybrać preferowaną formę płatności oraz podać dane do wysyłki. Na tym etapie możemy również podać uwagi do zamówienia.

3. Sfinalizować zamówienie poprzez złożenie zamówienia i dokonanie wpłaty za zamówienie.

To wszystko, składanie zamówień na naszej stronie to bardzo prosta czynność. Od tego momentu należy już tylko niecierpliwie wyczekiwać swoich wymarzonych glanów 🙂

Pytanie Jaki jest czas realizacji zamówienia?
OdpowiedźCzas realizacji zamówienia, to około 7 do 14 dni roboczych od momentu przekazania zamówienia do realizacji, czyli od momentu zaksięgowania na naszym rachunku wpłaty za dane zamówienie.
Pytanie Czy istnieje możliwość zwrotu / wymiany towaru?
OdpowiedźNa dzień dzisiejszy wszystkie produkty z naszej oferty realizujemy na indywidualne zamówienie Klienta. Tym samym, zamawiając glany na naszej stronie nie możesz zwrócić glanów gdyż jest to produkt personalizowany i realizowany na indywidualne zamówienie. Nie oznacza to jednak że produkt nie jest objęty gwarancją. Jak najbardziej na każdy nasz produkt otrzymujesz 2 letnią gwarancję.
Pytanie Ile wynoszą koszty wysyłki przy zakupie kilku przedmiotów?
OdpowiedźKoszt wysyłki jest stały dla każdej oferowanej przez nas metody wysyłki dla dane zamówienia. Nie jest on uzależniony od ilości zamówionych glanów w danym zamówieniu. Wszystkie pozycje zamówione w jednym zamówieniu wyślemy do Ciebie jedną paczką, a Ty nie musisz martwić się że poniesiesz jakiekolwiek dodatkowe koszta.
Pytanie Czy jest możliwość wysyłki zagranicznej?
OdpowiedźTak, jak najbardziej istnieje możliwość wysyłki naszych glanów również za granicę. Prosimy o wcześniejsze dopytanie na adres mailowy o przybliżone koszty takiej wysyłki.
Pytanie Czy jest możliwość odbioru osobistego?
OdpowiedźTak, istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionych glanów. W takim wypadku prosimy tylko wcześniej nas o tym poinformować wybierając stosowne pole w formularzu zamówienia. Gdy tylko glany będą do odebrania, poinformujemy Państwa o możliwości odbioru zamówionych glanów pod adresem:

GLANY24.PL
43-600 Jaworzno
ul. Grunwaldzka 106

Pytanie Minęło już blisko 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, a moje zamówienie cały czas posiada status „W TRAKCIE REALIZACJI”, co to oznacza?
OdpowiedźNajzwyczajniej w Świecie, po prostu trafiają się momenty że ilość zamówień jaką u nas złożyliście, jest tak duża że nie jesteśmy w stanie zrealizować ich wszystkich w deklarowanych 14 dniach roboczych od momentu złożenia zamówienia.

Zawsze robimy wszystko co w naszej mocy aby tak się stało, jednak czasami po prostu nie ma takiej możliwości. Niezmiernie wówczas przykro nam z tego powodu, jednak prosimy także o zrozumienie że wszystkie nasze glany realizowane są na indywidualne zamówienie i jak to w procesie produkcyjnym, jest wiele czynników które mogą wpłynąć na drobne opóźnienie w realizacji i mogą pojawić się również czynniki losowe (opóźnione dostawy podeszw, skór itp.). Prosimy jednak w żadnym przypadku niczego się nie obawiać, Państwa zamówienie najprawdopodobniej jest już praktycznie na ukończeniu i najczęściej do około dodatkowych 7 dni roboczych zostanie ono sfinalizowane i wysłane do Państwa pod wskazany nam adres. Nigdy nie chcemy stawiać czasu realizacji zamówień ponad ich jakość! Prosimy Was wówczas o odrobinę dodatkowej cierpliwości, gwarantując że naprawdę warto poczekać na glany naszej produkcji, o czym możecie przekonać się z opinii naszych dotychczasowych Klientów: https://www.facebook.com/pg/Glany24PL/reviews/

Jeżeli Państwa zamówienie ma opóźnienie i chcieliby Państwo dowiedzieć się jak wygląda jego sytuacja, prosimy o napisanie maila na adres sklep@glany24.pl lub wiadomości na naszym Facebook-u i wskazanie nam numeru zamówienia. Prosimy raczej o nie dzwonienie w tej kwestii gdyż zwykle obsługa biura jest w innym miejscu i nie ma bieżącego dostępu do rzeczywistego stanu Państwa zamówienia, natomiast poczta elektroniczna e-mail oraz wiadomości Facebook-owe trafiają bezpośrednio do produkcji która postara się możliwie jak najpilniej odpowiedzieć Wam na przesłane zapytanie.

Pytanie Dlaczego nie mogę się do Was dodzwonić?
OdpowiedźNiestety, nie jesteśmy w stanie odebrać wszystkich Państwa telefonów w naszych godzinach pracy. Chcąc utrzymać możliwie jak najszybszą realizację Waszych zamówień, w momentach gdy tych jest niezwykle dużo, zdarzają się po prostu chwilę gdzie wszystkie siły znajdują się na produkcji i w związku z tym nie jesteśmy w stanie odebrać każdego telefonu.

Dlatego też jeśli tylko masz problemy z dodzwonieniem się do nas, wiedz że oznacza to bardzo gorący okres z zamówieniami nad którymi intensywnie pracujemy. Rekomendujemy wówczas o złożenie zapytania drogą mailową sklep@glany24.pl lub poprzez wiadomość na naszym Facebook-u, dzięki czemu jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Wasze zapytania nawet po godzinach pracy naszego biura.

Pytanie Czy w związku z sytuacją epidemiologiczną, zamówienie może mieć opóźnienie?
OdpowiedźTak, w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną, wszystkie zamówienia mogą mieć drobne opóźnienia w realizacji, związane głównie z funkcjonowaniem firm kurierskich i poślizgów z odbiorami przesyłek i ich dostawami. Prosimy o wyrozumiałość w związku z tą sytuacją. O wszelkich ewentualnych dłuższych opóźnieniach będziemy informowali na bieżąco na naszym Facebook-u.